Jag & Kellan är solo tills i morgon.

Yes, som rubriken lyder så är jag och Kelly solo tills i morgon.. Tråkigt, men det får gå. Tänkte göra mig ett försök att få hem Enough (En Kvinnas Hämnd) och kika på den, sjukt bra film med Jennifer Lopez! Men länge sen jag såg den. Och färga håret ska jag också göra, om orken finns samt bada. Det är NICE! Jag har så tråkigt då Robin inte är hemma.. Tand jäveln har ännu inte spruckit upp och det gör ont, vad är visdomständer bra för? Det kan man ju undra..

Kelly ligger utslagen brevid mig på soffan medans jag tittar på Jerry springer, vi har åkt en massa bil idag med lonkan. Fram och tillbaka i birsta, och det tar tydligen på krafterna om man tittar på Kelly nu så. Bjuppar på en bild på Kelly i bilen då hon sitter och steker i Elias barnstol, fin tjejen! ♥




Kommentarer
Postat av: eellaaa

Mycket bra film!



Gud så söt hon är :D

2011-04-10 @ 12:44:50
URL: http://eellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0