Oh.. SOL! ♥

Vaknade rätt sent idag, sov dåligt i natt. Vaknade ett antal gånger, jag drömde om Chila. Trots att jag vaknade och somnade om så kom hon tillbaka, min skatt. Den 28 denna månad har det redan gått ett halvår sen jag tog bort henne, ett helt fucking halvår! Fast det känns som igår, trots att jag knappt minns hur hon va. Jag kanske har förträngt det, jag mår sämre över henne nu än vad jag gjorde när jag avlivade henne. Att se ett kort på henne får mig att gråta och det inre går i tusen bitar, jag önskar jag kunde få dig tillbaka ♥ Folk tjatar om att det "bara" är en hund, visst.. Hon var "bara" en hund, men hon var min hund. Och jag älskade henne gränslöst, den enda som inte svikit mig en enda gång. Min älskade tjej, jag hoppas du har det bra vart du än är..





För övrigt så är det någonting positivt idag, det är SOL! Gotta love it.. Jag ch Kelly ska ta en promenad när jag duschat, och hitta någonstans man kan leka utan koppel. Vart än det nu kan vara, kan inga vägar eller stigar här förutom den ute vid vägen. Men den har jag gått hundra gånger. En annan är ju van att bo på Solsidan (Granloholm) ;-) Där kan jag varje väg och varenda liten stig. Det får bli att utforska, om man törs. Och Kellan är så lat! :-)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0