Våra bästa år!

Sitter och tittar på våra bästa år, ska snart göra mig klar. Känner mig hur jäkla slö och trött som helst, fattar inte hur jag kan vara så trött hela tiden (!) oooohh, såg nyss ett klipp på youtube. Som fick mig att vilja gråta, och jag vart så himla arg att jag tappade andan. Hur fan är vissa funtade? Tycker det är förjävligt att precis alla kan skaffa barn om viljan finns. Vissa är fan inte ens värd det, speciellt inte efter jag såg videon. Usch vad jag mår dåligt... Stackars lilla kille!

Jag UPPMANAR INGEN att se den, för jag gjorde det. Och börja må fruktansvärt dåligt..
http://www.youtube.com/watch?v=4RIcK1NmbLk&feature=player_embedded
Må dessa föräldrar aldrig mer ens få titta åt ett barn, satans kräk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0