Efter en vecka, MINA SJUKA DRÖMMAR!

Efter en veckas uppehåll så känns det som om att det behövs skrivas lite. Har inte haft tid resten av veckan för att jag haft fullt upp med Ella och Isa medans pappa Robin har jobbat och slitit. Duktig pojke! På tal om ingenting så har jag drömt så sjuka drömmar de senaste nätterna, sådana drömmar som fått mig att må riktigt jävla dåligt när jag vaknade.. Och samma sak idag! För ca 3 dagar sen drömde jag att min mamma omkom i en bil olycka, jag och min syster låg bilen bakom dom och vi gick fram och titta på henne då hon satt fastklämd medans hennes pojkvän försvann, bokstavligen sprang därifrån. Efter det så var jag och Robin hem och tömde deras hus på det som hade någon form av värde, vi satt i ett hörn och tittade och skrattade när Janne satt vid köksbordet och drack vin och grät. Den morgonen när jag vaknade ville jag nästan gråta, det kändes så hemskt. Och gör det fortfarande så fort jag tänker på det.. Min fina mamma !!

Sen igår drömde jag att jag födde barn, att det gick en natt och jag var höggravid och jag hamnade på sjukhuset för att jag skulle föda. Och mitt i den så kallade förlossningen så började Robin dansa och sjunga (Den som känner han vet exakt hur jag menar när han håller på och tokar sig) och värkarna bara tvär slutade? En kvinna kom in och frågade om vi ville se den senaste trenden på adoptivbarn? Ehh.. Ja det ville vi, och det var barbie dockor! -små LEVANDE barbie dockor! Jag menar, how scary? Men Robin ville visst ha en sån istället för barnet jag väntade och PANG så vaknade jag tok svettig!

Och i natt, drömde jag om regnkaoset som var för någon vecka sen. När det var hur mkt vatten som helst på stan, jag och min syster gick i kaoset och vi skulle envist shoppa. Vi var svinblöt, svinless men på shopping humör. Sverige hade tydligen enligt nyheterna haft konflikter med ryssland och påvägen till bussen börja det skjutas. Det var ryssarna! Folk låg överallt, det var blod, snuskigt otäckt, och jag var livrädd, usch! Mådde pyton då också när jag vaknade. Vad är det som gör egentligen att man drömmer sånna här drömmar? Jag hopps jag aldrig mer drömmer något liknande igen. För det var inte kul!

ehuwwee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0