Myskväll, du och jag Kelly, jag och du!

Börjar väl detta inlägg med att svara på Lindos kommentar

L om Hostmedicin fylla!:
Lånar gärna den över någon timma :-D
Men madde du är så fiiiin i mörkt hår! Dock har jag aldrig sett dig irl i det..
Men på bilderna ser de ut att passa dig jätte bra

Svar; Bara att hojta till när du vill låna den :-) Hehe tack.. Men jag är trött på det här nu, och den förbannade "pricken" som alltid blir bak, jag färgade håret mörkbrunt efter det röda. Men nu har jag rött igen, med ljusa slingor? Trots att jag inte har färgat det något mer. Så när pengarna rullar in rullar jag till frissan, för nu ska en bit av håret väck samma med hårfärgen. Amatör färgare = jag! :-)

Idag har jag bara slöat hemma vid med hjärtat, varit så otroligt seg och trött hela dagen. Beror nog på att jag sov riktigt dåligt i natt på soffan med Kelly, hon tar mer plats än mig och Robin tillsammans. Och när jag väl hade lyckats somna så stormar Robin in och lägger sina kalla händer på min rygg. Buhää! Jag har plockat ihop och donat, samt graverat lite på en tavla. Blir ännu inte som jag vill, men övning ger färdighet sägs det. Och en sak till, jag bröt nageln idag. Och fy helvete vad ont det gjorde, jag har fått tejpat ihop den med ett plåster nu. För tar jag bort den så kommer det göra ännu ondare än vad det redan gör. Fan för att vara tjej ibland, mensvärk, smink och långa naglar som man slår i överallt och det gör ONT!

Resultatet av nageln;



Resultatet av graveringen;
Carpe Diem, försök undvika mina chips fingrar som kladdat


Love never fails..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0