Det är ju bara ynka 6 dagar?

Jag vet inte om jag är löjlig eller vad det är, jag har panik i kroppen. Jag ska åka i från mina ♥, i 6 dagar. Jag och Robin har aldrig varit i från varandra mer än 2-3 dagar max, under ett och ett halvt år. Och Kelly, har jag aldrig varit ifrån! Min lilla bebis. Hur ska detta gå? Och jag som hatar att säga hejdå, det är absolut det värsta jag vet.. Det är tur att hon ska vara hos 2 personer jag litar på, hemma här med Robin och någon dag hos Frida. Jag kommer hinna sakna ihjäl mig och ha svårt att sova, men samtidigt ska det bli kul och skönt att komma iväg lite. Med familjen, jag kan inte minnas sist jag, natalie, pappa och lillebror gjorde någonting tillsammans? Och nu får jag spendera sex dagar oavbrutet med dom, och det har jag saknat! ♥

Jag ska försöka att finna mig mod till att packa utan att börja gråta för att Kelly står och tittar på. Eftersom hon till och med är med in på toa när det är bara hon och jag hemma så gissar jag på att hon kommer sitta brevid och glo in varje plagg jag kommer lägga i väskan. Jag känner såhär för en hund, hur känner då sig en förälder som ska åka iväg? Huvva huvva, never mind. Fortsätta med mitt tills Robin slutar jobba.




Mammas finaste tjej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0