Göteborg

Ännu ca hundra år sedan jag bloggade, men det är väl så dags nu? Jag är seg, trött och fundersam (som alltid i min ensamhet) Jag har lite panik för att jag åker på Onsdag morgon till Göteborg, jag ska vara utan allting här hemma i 6 dagar. De som känner mig vet, vilken panik jag har för att åka hemifrån. Separationsångest deluxe! Plus att jag ska vara utan både Kelly och Robin i 6 dagar.. Det känns som en lång tid, fast det inte ens är en vecka. Men tillräckligt många dagar för att skapa inre panik, i guess? På tal om veckor, jag har haft konstant huvudvärk i över en vecka nu, och jag blir så trött......

Tömma kameran inför onsdagen och börja packa känns som en idé! hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0