Jag försökte göra någonting bra!

Ja, det är som alltid när man ska försöka göra någonting bra och känna sig duktig. Jag bar in den gamla tvn i sovrummet, gristung. Jag lyckas få upp den på byrån och vad händer? Jag råkar skjuta ner tv dosan och vart landar den, om inte på min fot! Tvn höll på och tippa över mig, kelly kutade runt, jag skrek och jag svor och när jag väl får upp tvn så den står stadigt stöter jag till min prydnads elefant och den ramlar i golvet och går i hundra bitar! Och som om det inte vore nog, så käkade kelly upp en bit av den, så att försöka laga den nu är ju bara att glömma.. På något konstigt vis ska det ju alltid hända mig något! Oavsett vad det är, blir så jävla trött..

Idag är det tvättstugan och städ som gäller, och med min jävla tur så lär tvätten blir förstörd och rengöringsmedlet bleka sönder golvet. Buhähhh.. Först ut till skogen med kelly så hon slipper attackera dammsugaren och leva rövare när jag väl sätter i gång, tvn fick mig att tappa all lust. Jävla klantarsle man är!

Uppdaterar senare, ,med bilder förhoppningsvis om jag inte tappar kameran i golvet.
hejs

Kommentarer
Postat av: L

Jaa, fick de av kim=) vet inte vad de blir, vill göra sååå mycket nu bara för jag har ett presentkort. men är mest sugen och göra porträtt på chico, men hur mycket kan det gå på tror du?

2011-12-30 @ 23:34:56
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0