Nyår!

Sista dagen på 2011 började ju jävligt bra, eller? Jag hoppas och ber till han de kallar gud att 2012 blir bättre. Hållt på att göra mig klar i timmar känns det som, och nu väntar jag på att pappa ska komma och hämta mig för iår blir det ett nyktert nyår! Skönt att slippa baksmällan och alla folk på krogen. Förra året spenderade jag och Robin nyår, eller tolv slaget rättare sagt i en taxi. Mindre kul.. Och detta år tänker jag inte lägga något löfte om någonting, för man håller det aldrig ändå. Det enda jag kan lova, eller försöka lova mig själv är att jag ska sluta lägga ner energi på sånt som får mig att må dåligt..

gott nytt år på er.


"Fråga dig själv ibland på fullaste allvar, om de personer i din närhet rycker upp dig eller drar ner dig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0