funderingar..

Har starka funderingar över vissa saker, saker jag inte ens kan förstå mig på. Allra helst hur en människa kan ha mage att kalla sig själv en vän och sedan bete sig som en riktig idiot? Fast den största idioten var nog jag själv.. Hur jag kunde vara en sån dum jävel och lita på någon igen. Ännu mer arg blir jag när jag tänker på vad jag har gjort, hur mycket jag ställt upp, hur mycket jag har gett. Men mest besviken.  Vad fick man tillbaka? Inte ett skit, inte ett dugg.. Ibland tänker jag att det kanske var lika bra, men oftast tänker jag på allt det andra... Innebörden vän har nästan tappat helt en mening, och kvar står man. Ensam..

Jag är så glad att jag har Robin och min familj! <3 vad gjorde jag utan er?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0