här var det dött!

ja de kan man ju säga.. varit dött på bloggandet nu på ett tag. men passar på att skriva lite när man ändå sitter och väntar. sitter i gävle och väntar på att bli insläppt, jag, natalie & nellie. det är ju fan galet att de förväntar sig att man ska stå ute med ett litet barn när det är kallt!! jävla soppskålar.. vi har hunnit varit på donken och dollar store påvägen hit, köpte två dukar, snarr, pasta skål och lite smått hem. inget speciellt men det blev ju någonting iallafall :-) jag hoppas vi kommer iväg till birsta på Boom imorgon så vi kan inhandla skylten till hallen så det blir klart någon gång. ÅÅH vad jag vill ha en ny soffa! Avslutar detta inlägg med ett fyfan, för jag HATAR snö oçh kyla. Och surfittor...... TJING 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0