bussblogg.

sitter på bussen från stan. och jag är sååå sjukt jävla förbannad! ringde veterinären ang hämtningen av chilas urna. vad fan får man till svar? hon skulle vara kremerad, ilagd i urnan och varit hemma hos mig innan jul. och vad säger dom idag? "ja, hon har ju fått åkt lite tur och retur här, fram och tillbaka. hon är inte kremerad än" ursäkta???? tur och retur???? det är fan sjukt hur dom behandlar, trots att det "bara" är en hund på det här viset. hur ska jag ens kunna veta att det är hon som ligger i urnan och inte någon annans hund eller katt? tryggt att veta... eller så inte. att dom skickar det som jag håller av väldigt fram och tillbaka i någon jävla frysbox. nej fyfan säger bara jag, jag är så arg att jag kan gråta.men vad tjänar det till? hon åkte ju bara "tur och retur" era jävla mongolider!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0