Eh, VA?

Kan börja detta inlägg med att gratta min syster som fyller 22 år idag! Grattis fina du! :-)

Idag har jag varit på möte och hämtat Nellie på dagis. Känns som om jag skulle kunna ha gått runt hela jordklotet. Fast jag bara gått från sjukhuset till kalmarvägen, från kalmarvägen till dagis och från dagis och hem till Natalie. Typiskt att det skulle börja regna också! Jag frös så jag trodde mina fingrar skulle ramla av, men av allt Nellies surr så gick det bättre. Det var allt från rök till "vassa" katter, go gumman!

OCH VAD FAN ÄR DETTA? "Nya stjärntecken?"


Fakta: Ditt nya stjärntecken

Stenbocken: 20 jan - feb 15

Vattumannen: 16 feb - 10 mars

Fiskarna: 11 mars - 17 april

Väduren: 18 april - 12 maj

Oxen: 13 maj - 20 juni

Tvillingarna: 21 juni - 19 juli

Kräftan: 20 juli - 9 aug

Lejon: 10 aug - 15 sept

Jungfrun: 16 sept - 29 okt

Vågen: 30 okt - 22 nov

Skorpionen: 23 - 29 nov

Ormbäraren: 29 nov - 16 dec

Skytten: 17 dec - 19 jan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0