helt färdig.

Jag och Robin sitter hemma hos systeryster och hon ska bjuda på mat. Fläskfile,klyftpotatis, grönsaker och bea sås. Jag är så jävla trött, både jag och Robin somnade rätt sent vid halv 5 ca. Vi började se Tooth fairy men den va utan text så ingen av oss pallade se klart den då vi var för slö för att ens koncentrera oss och försöka lyssna vad dom säger så det blev Sunes sommar istället, den är så jävla dålig att den blir bra. Eller en klassiker helt enkelt! Efter maten ska jag, eller vi vandra hemåt. Till mig, för jag mår fan inge bra. Finck ringa vårdcentralen så att dom fick skriva ut mer Lepethon (stavning?) hostmedicin alltså. Känns som om jag hostat sönder bröstkorgen fast jag bara haft hosta i en dag. BLÄÄÄ!       JAG TYCKER OM DIG SÅ MYCKET MITT FINA HJÄRTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0