Smått less..

Är hos Natalie, Nellie & André nu. Trots att jag är så stressad att jag mår illa, har knappt ro att sitta still. Så väljer att sätta mig här och skriva, för min tvättstuga börjar inte förrän kl 23-03. Lika bra att tvätta på natten, har så svårt att sova när jag är själv. Har precis slagit på en film till Nellie, och försöker få henne att sova. Men hon ligger bara och visslar den tok momman! Hon är så söt

Hela dagen vart förstörd pågrund av samtalet med veterinären, och desto mer jag tänker på det. Ännu argare blir jag! GAH! Min lilla kirom ♥ Men förhoppningsvis får jag hämta henne inom två veckor, så jag hoppas hoppas hoppas. När hade kylan tänkt att försvinna egentligen? Det är som o få en käftsmäll när man går ut, för så satans kallt är det. Fast jag fryser jämt, men ingen kan neka att det är kallt. Blä!


Jag är så glad att du finns i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0