tre kronor

jag och hjärtat har börjat sett tre kronor, men tror inte han är lika road av det som jag.. Det blir ju en släng av nostalgitripp! :-) idag tog jag en paus från allt plockande här hemma, och åkte på birsta city med lonkan. Hittade två linnen, ett par jeans leggings, två par trosor och en betty boop borste. Sen små handlade jag lite grann på ica maxi, dels en skitsöt rosa diskborste som skänker pengar till rosa bandet. :-) både fin och vettig med andra ord! Köpte även en present till natalie eftersom hon fyller hela 22år imorgon! Hurra hurra hurra! :-) blir till sängs tidigt idag, så mycket tankar som snurrat runt i huvudet de senaste dagarna, och desto mer jag tänker på det ännu mer besviken blir jag. Det fanns mycket jag inte trodde om dig och absolut inte detta. "its sad when people you know become people you knew" livet går vidare antar jag.. Men det här suger verkligen! Så glad att jag har min familj och robin, annars hade jag nog suttit i skiten igen. Tack mina fina för att ni alltid finns där! Nu ska jag fortsätta titta på tre kronor medans robin spelar och sedan bege mig till sängs. För i morgon efter mötet ska jag hämta nellie på dagis! :-) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0