6 dagar sen..

Ja, för 6 dagar sen uppdaterade jag med en bild. Tråkigt.. Men vem har tid att blogga i detta väder? Inte jag då iallafall.. Ska försöka ihop veckan som gått i brist på annat.. Men det enda jag minns är typ gatufesten i lördags på dagen och vad jag gjorde igår. Snopet.. Ja som sagt, var ner på Gatufesten i lördags på dagen med Isa, Ella och Lisbeth. Sen kom Natalie och Nellie med,vi var och tittade på Svampbob fyrkant och dora, fick även se en släng av Markoolio och Amy Daimond. Jag var väl inte så road av själva kalaset, men de små var det. (Tror jag?) Sen åkte vi en Karusell och åkte hem. Och igår gick vid ner på nacksta badet med Isa och Ella, vi var där i ca 4-5 timmar och det blev bara massa hopp och lek, hopp och lek. Plus att jag brände ryggen as-hell, trots att det knappt var någon sol? Minst sagt knepigt.. Sen efter det gick vi och åt pizza och vidare hem till oss, målning och kakätning blev det innan läggdags. Trots att jag var döds-trött så vart jag nöjd med dagen.. Hell yeah, nu kommer Natalie och Nellie och hämtar mig och vi ska greja lite med ärenden osv, skönt att slippa va hemma idag faktiskt. Och det är alldeles för varmt för Kelly att följa med, lill gumman..

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0