Host medicin fylla!

Eftersom hostan aldrig verkar vilja ge med sig så tog jag en hutt förut. Och jag säger bara, hejhej vad yr i skallen jag blev och är. Obekvämt, obehagligt snuskigt tycker jag. Usch !! Plus att det känns som om jag tuggat på en lovika vante, och hur nice känns det? Inge nice at all.. Jag har stått och tittat på mina nya skor ett tag nu till och från och undrar när jag får använda dom. Näst nästa helg vill jag ha galej! Som det känns nu, jag har ett sånt kul-sug just nu att jag nästan har panik. Det blir till att styra! Wooow, nästa månad blir jag nog ljushårig om det går dit jag vill. Det ljusa håret välkomnas? (stavning?) Glatt! JAG ♥ LJUST HÅR!!

Nu ska jag forsätta plocka ihop och vika tvätt tills min fina älskling kommer hem. Han kanske vill hitta på något med mig! ♥




fest hos emelie



Kommentarer
Postat av: L

Lånar gärna den över någon timma :-D

Men madde du är så fiiiin i mörkt hår! Dock har jag aldrig sett dig irl i det.. Men på bilderna ser de ut att passa dig jätte bra!

2011-08-11 @ 21:34:34
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0