Ibland kan man inte låta bli

Ibland kan man inte låta bli att fundera lite extra, även om det kan göra ont.. Ibland kan det vara skönt att fundera och reda ut saker med sig själv, jag har funderat sjukt mycket idag. På vart jag har varit och vart jag har kommit, och även fast det inte känns som så, så har jag kommit långt. Om man jämnför med vart jag varit någonstans,  jag har gjort det bra. Fast det inte alls känns som så.. Och även om man ramlar tillbaka ibland, gråter, ingenting som är bra, så går det oftast över. Idag är en sån dag, då jag känner mig helt värdelös.. Som en riktig jävla sopa, men heey. det går väl över,right?


If it makes you happy, it can't be that bad.
If it makes you happy, then why the hell are you so sad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0