Idag = en dag hos syster!

GAH, FETT LESS JAG BLEV NU. HADE SKRIVIT ETT LÅNGT INLÄGG SOM BARA FÖRSVANN? SKIT BLOGG.SE!
Uppdaterar lite, med det jag orkar.. idioten!

Denna dag har varit ännu en "trött-dag" för min del.. Jag är fan jämt trött och jag börjar bli less på det. Jag är trött, fast jag har väldigt svårt att koppla av. Jag påbörjar ALLTID saker jag ALDRIG avslutar, och det gör mig också ganska trött. Oftast förstår jag inte ens varför? Men det känns bara som att jag måste. Men det blir inge vidare bra det heller. Från det ena till det andra, vilken jäkla brak dag det varit idag. Fast jag tyckte det var mysigt, vi tände massa ljus, badade och åt lunch innan Robin åkte till jobbet. Det var kolsvart i hela lägenheten, det var så mysigt. Förutom att jag absolut inte gillar åska! Grr, vilket jävla påhitt, plus att Kelly höll på att krypa ur sitt eget skinn.. Lillgumman! ♥ Efter Robin åkt på jobbet kom min syster och hämtade mig och vi åkte hem till henne. Vi satt där och surrade, skrattade och stoja som vi alltid gör. Om du bara visste vad jag beundrar dig, för att du orkar. Och för att jag vet att du kommer klara dig igenom det går i nu, du är stark och världens bästa mamma. Många hade nog inte klarat din situation, och ibland gör det ont i mig när jag ser hur kämpigt du verkligen har det. Fina, starka, bästa du! ♥ Det enda som kan lindra lite, är att du har din extremt fina dotter och att allting kommer bli bra igen, så länge man har varandra. Och även om det inte hjälper så mycket, så ska jag göra allt för att försöka hjälpa dig. På alla möjliga sätt jag kan.

Det finns ingen vän så bra som sin syster ♥ trough good and bad times.

Btw, fått jätte fina bilder från Sigrid som hon hade gjort till mig. Delar med mig av dom! :-) Enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0