Min näsa

Jag börjar allvarligt bli mycket störd på min näsa. Jag kan fan inte andas med den än! Och inte nog med det så tror jag att jag börjar bli förkyld.. Det är inte okej, för det känns om om det kommer komma mycket att göra nästa vecka, och alla andra dagar med föressten. Idag har jag haft en fruktansvärd ågren över mitt hår, min hårfärg. Längden är jag skit nöjd över, men om det bara kunde vara ljust. Känns inte som om jag vill äventyra igen och bleka sönder det ännu mer. För många är håret kanske inte mycket, och det har det inte varit för mig förut heller eftersom jag klippt av det ett par gånger. Men nu känner jag verkligen att jag vill ha fint hår som jag trivs i.Fårbli frisören när jag känner för det..För övrigt så har jag varit hos syster idag, tokat och ätit mat. Jag älskar min familj


hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0