SJUKT nice väder

Det är galet varmt ute, jag sitter och väntar på att natalie ska hämta mig så ska vi åka hem till pappa och äta räkmackor och steka lite hade jag tänkt. Jag är trött idag, beror på nog att jag sov alldeles för länge idag. Vaknade halv 12! Brukar sällan hända, och jag hade nästan glömt bort att jag hade tid på sjukhuset kl 14.00 så det var rent ut sagt på f-håret att jag hann dit. Jag trodde också att bussen skulle gå mkt tidigare än vad den gjorde, men gick härifrån 13.25 så jag klev in på sjukuset exakt 13:58! Det var en jävla tur iallafall.. Känns som om denna dag kommer bli lång. Jag skulle kunna gå och lägga mig redan nu, men det går ju inte. Är det lika fint väder imorgon så ska jag gå med Kelly någonstans så hon får bada, men vart? Hon älskar ju vatten men har aldrig badat ute mer än i en vattenpöl. Och det är ju mindre trevligt :-P

nej nu är det fan bra..hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0