Skakis och trött

Dessa 3 dagar känns som om det varit de längsta i hela mitt liv. Jag hostar och snorar på nätterna så jag vaknar minst 3 gånger, Isa och Ella har vaknat mellan halv 6 - 6:00 och Kelly har betett sig extremt valpigt av sin avundsjuka. Dvs rivit sönder det hon får tag i och skällt, hoppat och varit allmänt busig. och hur kul är det den tiden på morgonen? Då är man inte ens människa.. Hur som haver så har det iallafall rullat på trots min trötthet. Och då är jag sjukt trött! De små är på dagis och jag och Kelly sitter i soffan och gosar och dricker kaffe. Jag skulle lätt kunna gå och lägga mig, men då blir hela dagen förstörd i stället. Det är inte okej! Plus att jag skakar som ett asplöv av hostmedicinen, kallsvettas och har hjärtklappningar, är det normalt? Känns som att det kvittar just nu.

Jag vill ut på birsta och handla ett par skor, nog för att jag redan har 28 par. Men jag vill ha några som är fina fast alldagliga på samma gång. Kanske ett par matsumoto? Känns som ett bra val då man kan ha dom vardagligt och till fest. Nu gäller det bara att hitta någon som vill följa med mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0