Vad ovanligt!

Idag har jag städat, vad ovanligt va? Eller inte. Och ändå har jag två rum kvar.. Men jag orkar inte idag tror jag tjejernas rum behövs möbleras om, om båda ska kunna se tvn. Men det projektet tar jag tag i någon annan dag känns det som. Sjukt mkt papper som det målats på, målafärger, böcker och målar böcker i hyllan. Samt en miljon gosedjur och filmer, euwehhe.. Ska försöka tajma in orken när Robin är ledig så han får hjälpa till ;-)

När jag var ner på ica förut, så skulle jag gena över fotbollsplan asusual så gick jag helt inne i telefonen och kikade på facebook (vad annars?) och vips så var jag på hälften och där ligger det 6 måsungar. Helvete tänkte jag och tittade efter mamman deras, gissa vart hon är? Ca 40-60 cm ovanför mitt huvud, hjärtat stannade för en sekund och jag stog alldeles stel. Sen gjorde den en attack dykning och jag höll bokstavligen på att börja gråta, för jag HATAR fiskmåsar, arga jävlar! Hur som haver så sprang jag en bra bit innan jag kunde återhämta andan. Vad fan ska dess fåglar vara bra för? De är jävligt störande att vakna till, dom skräpar ner och skriker. Plus att dom går till attack!!! Huvva...

Just nu tänkte jag ta mig en kopp kaffe och väntar på att älskling kommer hem, han ska göra mat till mig gorumpen. Sen blir det nog film, såg två rätt bra komedier igår (haha!) som kan rekomenderas om man har lika torr humor som mig, Bröderna Karlsson och Hall pass.

hejs


bild från idag, och en bild på min kompis jag fick nedanför ica, Hunden Malin ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0