Föddes jag trött?

Jag är så sjukt trött.. Trots att jag och Robin sov en stund idag på dagen innan han skulle till jobbet. Fast det är kanske där det sitter? Att man sovit för mycket.. Fast det känns som om jag är trött konstant. Ogilla! Jag har lagt Isa för ca 30 minuter sedan hon ligger och tittar på Lotta på bråkmakargatan och sjunger efter att varit uppe och lekt ca 7 gånger och jag sitter här. Helt tom i skallen och Kelly ligger utslagen på soffan. Jag har betalat två räkningar och funderar på att ta mig en till pajbit. Men det är ångesten som överväger den frågan, tar jag en till kommer jag inte kunna sova.. Skit för att ha rädslan för att bli tjock, för det är absolut det jag fruktar mest. Att bli en tjockis!!

Tro't eller ej, men så är det! Kelly har varit helt psykadelisk hela dagen.. Kanske därför man är trött också? Fattar inte vad det är frågan om. Till och från är hon vildare än vad hon var när hon var mindre. Och jag blir snart flintskallig. Hade jag ryckt ett hårstrå för varje sko hon snott idag så skulle halva huvudet vara flint! Plus i kanten dock att hon inte längre kissar inne, det kan hända. Men är väldigt sällan.. Ibland undrar jag om hon är en avkomma från satan eller djävulen förklädd till hund. Men trots det är hon väldigt söt :-)

Vi har haft Ella här i två dagar, mycket kul tycker jag.. Hon är så himla söt! Hur lik får man vara sin pappa?
Och Isa var så glad att hon var här.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0