Idag känner jag för att inte göra någonting alls!

Nej, precis. Idag känner jag för att inte göra någonting alls. Denna dag har varit slö, men väldigt välbehövd. Jag och hjärtat tog oss mysmorgon och tittade på några avsnitt av SOA (Sons of anarchy) sen har jag i princip suttit resten av dagen på balkongen och solat. Förutom att vi var ute och lekte med Kelly förut. Slapp och slö dag men ändå den bästa på länge. Hoppas man fått på sig lite färg idag, de ser ut som så. Men skenet kan ju bedra, man kan tycka att man ser brun ut bara för att man vet att man varit ute och solat. Idag kommer lillebror hit och håller oss sällskap tills i morgon. Natalie ska iväg på dop imorgon med Nellie så han blir här då pappa är i stockholm och jobbar. Jag är så besviken på mig själv att jag missade min och Lindas skvaller kväll igår. Jag är så jävla glömsk! Även att jag tagit fel på dag i dag, trodde det var lördag i morgon`? hmm..yrt! Nej nu ska jag luska vidare på en grej, ska komma på en lösning!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0