Jag kom på mig själv!

Jag måste bara skriva en sak.. jag kom på mig själv att smaska förut! Och jag blev riktigt chockad. Jag som hatar när andra smaskar, tänk om jag smaskar omedvetet? Neeeh, de kan man väl inte göra? Hur som haver, så hatar jag allt ljud som har med tugga att göra. Från chips till hårdbröd, samt det smaskande ljudet som kan komma då man äter mackaroner. Är det bara jag som stör mig på sånt? Och jag kan inte heller sitta i samma rum som någon som äter hårdbröd. Det är precis som att den som äter det tuggar på min hjärna och hela dagen  kan bli förstörd. Så satans irriterad blir jag, och jag vet inte varför. Blir minst lika irriterad när jag själv äter någonting hårt. Även fast jag försöker ignorera det så kommer den kokande ilskan, GE FAN I ATT SMASKA ELLER TUGGA SÅ FÖRBANNAT HÅRT. Och det värsta av allt, är när någon äter en bit av en macka, ett chips och tuggar första tuggan med munnen öppen. Jag skulle kunna slita av precis vartenda hårstrå jag har på huvudet.. Även fast det är en löjlig sak, så kan jag inte med ljudet. Och det känns rätt ofta som ett problem. För även om jag inte vill bli irriterad så blir jag det ändå, nåt så fruktansvärt också. Tycker det känns rätt löjligt att bli irriterad på något sånt ljud, men jag kan bara inte med det!

Sen kom jag på en till sak.. Jag tycker det är skit tråkigt att läsa andras bloggar när de inte lägger ut bilder. Och så gör jag exakt samma sak själv. använder kameran men aldrig lägger ut några bilder, whyyyyy.. Inte för att jag tror att det är så många som läser min blogg, men jag tycker det är ganska skoj och titta på andras bilder och hur dom har det. Ska faktiskt ta mig och lägga in ett par bilder sedan tror jag, om inte minnet sviker. Som det alltid gör! Ps, jag längtar tills i slutet på den här månaden. Och kan inte skriva varför, men jag bara göra det. Kommer känna mig så sjukt fri utan det jag har nu (och då menar jag inte Robin eller någon annan i min närvaro) De som står nära mig vet vad som händer och inte. Men just nu längtar jag bara till att bli en människa igen :-)

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0