Konstatera

När man börja gråta för inget, kan man konstatera att något är fel. Men om man inte varför så kan man också ganska konstatera att det är något som är fel. Men hur ska man komma på? Man rotar runt i vild förtvivlan om att få komma på en enda liten sak i allt man han inne, men kan inte hitta någon anledning alls. För idag var jag uppriktigt sagt ledsen, jag grät, jag var arg, och jag grät ännu mer. Utan att ens veta varför..  Men jag slutade ganska snabbt när jag kom på mig själv att sitta i min ensamhet och grina. Jag kände mig som en riktig fjant, en riktig jävla rå-tönt. Usch, att börja äta sin medicin igen kanske vore ett alernativ..

Nu ska jag gå och göra nudlar, det jag lever på nu förtiden. Har ingen direkt matlust heller, men nudlar går bra. Och titta på big brother finalen, Simon är grym. Men jag hejar fan på Peter, men jag är nästan helt säker på att den som vinner blir Martin. Man får väl se vad som sker..

Tatuerade Rasmus idag, och här är resultatet. Det börjar ta sig sa mordbrännaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0