Min dag..

Vaknade vid 12 i"morse", grannens hunde skällde och ylade till 4 i natt/morse. Galet irriterande!!
Åkte till mormor idag och hjälpte henne med soffan, eftersom hon ska köpa min. Slitit som ett djur med andra ord. Bar upp en soffa och fotölj från källaren och ner med två fotöljer och en soffa. Sen gick jag vidare till pappa och lånade säsong 2 av sons of anarchy och åt en macka. Väl hemma så gick jag en promenad och busade med Kelly och nu sitter jag här. Ska dra mig neråt ica och köpa mig en hårfärg, men vet inte vilken. Så det blir en spontan hårfärg, läskigt. Men jag är så sjukt trött på min hårfärg/hårfärger. Fult som fan är det och jag står inte ut att se mig själv snart..


bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0