SOMMMAAAR!

Shit, idag är det verkligen varmt. Både jag och Kelly höll på att smälla av
förut kändes det som. Vi var nere på fotbollsplanen och lekte en stund, tills
Kelly knappt orkade stå av värmen. Lill gumman.. Sen gick jag upp och solade
ett tag, men det vart så sjukt varmt så jag pallade inte sitta kvar. Snacka om stek.
Sen när man ser ut som man gör så kändes det ännu mer som att man kokades.
Kärleks handtag deluxe! Usch och fy.. Dags att införskaffa sig ett gym kort kanske
innan det blir så pass illa att man rullar fram.

Jag har suttit och letat ett tag nu. Googlat på ögonfransförlägning som aldrig förr.
Men hittar inget, någon som vet om och vart man kan göra det här i sundsvall?
Skulle vara nice, jag har redan långa ögonfransar när dom är målade. Men skulle
vara bättre om dom såg minst lika långa ut utan smink. Sen måste jag boka en ny
tid för att fylla i min eyeliner på ögonen, men gruvar mig för hur jag kommer se ut
efter. Sist såg det ut som om jag och Rocky Balboa hade gått en runda, men vill
man vara fin får man lida pin sägs det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0