Uhuhhhuu..

Nu sitter jag här,efter en hel dag med ös känns det som. Var upp på sjukhuset idag och träffade en läkare,ska göra blodprov snarast. Livrädd! Dock är det inget allvarligt för er som trodde det utan bara vilken medicin jag ska ha och hur mycket. Det är skönt att det gått ivägen med det här, det har gett svar på ganska mycket. :-) Sen for jag förbi pappa och satt där och surrade tills dom åkte till tåget för att imorgon lämna arlanda och mot USA. Det är sjukt tråkigt när dom åker,jag och min förbannade seperations ångest deluxe. Men blir ännu roligare då de kommer hemdå man får massa presenter. Plus att jag fick smink igår :-) Brunkräm, en till kräm, eyeliner, puder och två ögonskuggor.  Det är nice :-)

Nu sitter jag här, och ska gå ut med Kelly så fort hon vaknat och sedan vänta på mitt fina <3 som slutar kl 22 :)

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0