Vad då?

Ja.. Vad då? Och vad nu då? Sitter och dricker mig en kopp kaffe och tittar på Cheaters för att vakna till, Kelly har varit vild i natt. Så varken jag eller Robin har fått sovit så mycket, känner mig helt död faktiskt. Hemskt! Så har jag ont i magen idag igen, varför? OCH NEJ TILL ER SOM UNDRAT, JAG ÄR INTE GRAVID!! Har haft ont i magen i 2 dagar och har blött näsblod. Jag som aldrig har blött näsblod vart till en början livrädd, men äsch. Jag måste ringa sjukhuset om mina polyper, jag får knappt någon luft när jag andas med näsan. När man ska sova så känns det som om att man kvävs, de kan tydligen komma tillbaka även fast man opererat bort dem. Vilket jag gjorde när jag var liten..  Hoppas inte, läste någonstans att kortison nässpray kan hjälpa och krympa polyperna. Det låter äckligt, jag vet. Men det är fan värt ett försök, istället för att känna som att man ska dö varje natt. Sen ska jag boka tid för ett stick/prick? test på sjukhuset för att se om jag är allergisk mot Kelly, har fått utslag och kli i ögon näsa och svårt att andas. Och jag ber till han de kallar "gud" att det inte är så..  Min fina cheey! Nej nu ska jag plocka ihop, som vanligt. För Robin lovade att skura och de när han kom hem om jag plockade ihop resten. Och så fick det bli, sen en långprommis med Kellan.

see ya,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0