Världens bästa kväll! ♥

Jag hade nog världens bästa kväll igår känns det som.
När jag kom hem ifrån Gävle så hade hjärtat hällt upp ett bad
och jag hade köpt med mig milkshakes från donken. Så vi badade
 och mös på, innan vi la oss.. Och jag kände mig verkligen kär och
skit fjantig på nytt.  Miiihihi! ;-D Sen kanske det var en av dom bättre
dagarna igår, jag, natalie och Nellie åkte ner till gävle och träffade
André. Och på hemvägen plockade vi upp Devin och Tanja ♥
Devin har jag inte träffat på över 1 år, och Tanja är den bästa
vännen som finns. SÅ det var riktigt nice! Plus att solen sken.
Det var mycket varmare i gävle än vad det var här, så det
var grymt!


Nu sitter jag här och väntar på att Cheaters ska börja, har varit ute med Kelly.
Och efter det ska jag väl sminka mig och plocka ihop. I vanlig ordning med
andra ord. Sen tänkte jag ringa och fråga om Natalie och Tanja + the kids
vill komma och umgås med mig och Kelly och äta glass ute i solen.


Nej nu.. Koka kaffe och ta vara på tiden innan Kelly vaknar till riktigt
och gör sitt vanliga break här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0