Betongkeps!

Har en sån fruktansvärd huvudvärk att det inte är sant.. Tror det kan bero på allting som var igår och i natt. Jag hoppas så innerligt att hon kommer till rätta, att hon få komma hem eller bara att jag får veta att hon mår bra. Fuck att hundar ska vara så snabb på att springa! men det enda positiva jag kan tänka angående det just nu är att det löser sig någongång.. men om någon har sett denna hund, försvann från nacksta igår vid 12.00-12.15 hör av er eller ring polisen! hon heter Igalaq, uttalas "Igalack"



Sen hoppas jag på ett positivt besked imorgon, hoppas hoppas hoppas! iihhh..
Men å andra sidan, varför? För, allt för mig går åt helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0