Extremt galen hund utlånas i en timme eller två! ♥

Som vanligt är Kelly helt vild! Jag hade tänkt att städa, samt plocka ur bokhyllan som ska iväg idag. Jag har hunnit plocka ur tre skåp tills Kelly gjorde sopor av varenda tidning som fanns här inne, samt toarullar, strumpor och skor. När hon bet mig i armbågen gav jag upp, den kärringstöten kändes ända upp i nacken! Fyfan så ont det gjorde, men helt plötsligt så ligger hon här brevid mig och snoozar. Satans hund! ;) Jag vill ut på ikea och köpa nytt vardagsrumsbord och vita hyllor. Eftersom jag fått någon noja på vitt så ska vi ha en vit tv bänk och vitt vardagsrumsbord. Helst av allt så skulle allt va vitt, men det går ju inte. Men det är sjuukt snyggt! Jag vill haaaaaaandla handla handla, hittat så mycket jag vill ha.



För övrigt så finns det just nu 2 personer som stör mig fruktansvärt mycket men speciellt 1. VEM ÄR DU/NI att kritisera när ni själv sitter på era feta rövar och får precis allting serverat? Jag lever hellre ensam, hemlös och riktigt jävla urfattig än att ha ett liv som dig. Du är inte ens värd att tänka på, men det stör mig att du med tiden tror att du blivit något och sviker dom som funnits där som mest! Fyfan.. VEM ÄR DU som inte hade ett skit men sedan fått allt pga att du rygghugger dina vänner och beter dig som en fitta. Just idag känns det som om jag inte ens skulle pissa på dig om du brann. Folk skrattar åt dig, men det är du väl för bränd för att fatta, JAG skrattar åt dig för jag vet exakt hur det kommer bli. Det är jävligt tragiskt att du ska dra med andra i den skit du själv satt dig i, men ingen kommer njuta lika mycket som jag den dagen jag får säga. VAD VAR DET JAG SA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0