Heeyeey, matt-tvätt!

Fy vilket helvete att tvätta mattorna må jag säga. Det allra jävligaste är att dom är handtvättade(!) båda två. Gosshh.. Nästa gång tänker jag köpa nya mattor istället.. Och påtal om allt annat än mattor så är jag väldigt fundersam, brydd och nedstämd om vart Igalaq kan vara. Jag kan inte räkna på två fingrar hur många gånger jag har tänkt idag "tänk OM det hänt något".. Känns faktiskt inte som om det kan bli någe värre nu, och jag har gjort precis allt jag kan för att få hem eller hitta henne, trots det känner man sig ganska maktlös. när man vet, att ute  någonstans finns en hund som är ensam och rädd. Och säkert jätte hungrig.. Tänk om hon kunde bara stå utanför då jag går ut! Det skulle va lycka..


Väääntar och längtar tills i morgon då jag får beskedet :-) Hoppas hoppas hoppas..
sen väntar och längtar jag tills min nya bloggdesign kommer :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0