Gosh! Kelly har somnat, YEEY! Hon har varit totalt jävla sjövild i 2 dagar, och igår var det fan på gränsen att jag skulle sätta mig och gråta. Jag och Kelly sov hos systeryster i natt, vi låg och tittade på ett flertal avsnitt av tre kronor innan vi la oss. Och jag kom på, att det är ju "endast" sisdåär 20 avsnitt jag missat. Haha! Så jag fattade ingenting om vad som hade hänt eller vilka som var med vilka också vidare. Men någon gång någon dag ska ja köpa boxarna, istället för att tanka hem fel avsnitt hundra gånger så jag får någon chans att se klart den serien. Just nu tittar jag och robin på ett flertal serier, oz, andra avenyn, tre kronor och prison break. Det enda jag minns något ifrån är andra avenyn för att vi ser det varje kväll och tre kronor för att jag tyckler det är så bra :) Resten får väl ses klart, då det finns tid och så länge det inte dyker upp någon annan serie vi vill se, kan vara bra att avsluta åtminstånde en. Ska snart till att åka hem så fort Natalie pratat klart i telefon och klätt på Nelliebus, och lämna Kelly hos hjärtat och sedan stor handla. Vi går på ica varje dag, och det blir både tröttsamt och dyrt i längden. På fredag kommer Tanja upp ♥ Fuck vad kul! Och på lördag blir det girls night out, feeeeeeeeett!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0