Åh, det är SOOL!

yes, idag är det sol. Men gissa vad? Kelly vägrar kliva upp och jag kan ju gärna inte släpa med henne ut. då tycker jag synd om henne, har varit ute 2 gånger men så fort vi kommer in kutar hon till sängen och lägger sig igen. Åhhh, typiskt idag när det är fint väder! Får vänta tills Robin kommer hem, då blir Kelly glad och vill vara ute.

Jag är hungrig, eller sugen på nåt. Men jag vet inte vad? Har varit det i 3 dagar.. men jag vet inte vad, så sjukt jobbigt. Ska nog äta i mig kött och potatissallad till lunch. Det blir nice som fan :) Bjuder på 2 bilder idag som en liten fjortis, och uppdaterar senare om jag har något vettigare att skriva. JAG ÄR SJUKT KÄR!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jätte fin på korten! / Mona.

2011-05-17 @ 22:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0