Bråkmakargatan feat Nackstavägen

Sitter här som vanligt vid köksbordet med Isa och tittar på Lotta på Bråkmakargatan medans hon målar med målarfärgerna hon fick igår. Hur kommer det sig att barn som får nåt nytt aldrig ledsnar på det? Jag ledsnar efter en kort stund.. Dock är Lotta ganska rolig, men jävulsk jobbig då hon skriker. Igår var jag och Isa ute och fångade maskar, hela 7 stycken som fick bo på balkongen tills i morse då jag kastade ut dem i buskarna. Töntig som jag är så tyckte jag synd om maskarna, men tyckte ännu mer synd om dem när jag kom på vilken flygtur dom fick från balkongen och rätt ner. Överlevde någon stackare så skulle dom nog tackat mig nu ;-) Idag har jag och Robin städat, samma som igår. Tvättade som fan och passade på att tvätta Isa:s vagn innan hon ska till mamma. Skrubbade som en dåre både på fram och baksidan så nu är den ren och fin, såg endast en liten fläck när jag var klar o det hade torkat. Men det andra är borta. Händiga jag!

Jag är så sjukt dålig på att uppdatera bloggen, vissa dagar och veckor uppdaterar jag i princip hela tiden och andra dagar glömmer jag bort att jag har den och jag har så svårt att formulera vardag till ord, handling är annat. Plus att jag tycker det är så sjukt tråkigt när man inte har några bilder att lägga upp, har fan 5 kameror och ingen används. Tragiskt.. Måste börja knäppa lite mer, använder telefonen för det mesta. Vem orkar släpa med sig en systemkamera+väska ut om man ska ut och gå? Pinsamt om inte annat.  Gå ute och ser ut som enfågelskådare är inte riktigt min grej.. Inte Robins heller som skäms för allt! SÖTNOS


Lägger upp lite bilder, från telefon. Därför kvalitén, och min kamera ska va 5megapixel? hmm..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0