Dagens dag..

Dagen med det stora D:et har jag haft idag.. Skönt att allt gick bra iallafalll! (de som känner mig vet vad jag pratar om) Frida och Natalie kom och höll mig sällskap, trevligt med tjejsnack och massa skvaller. Trots allt annat så var det riktigt NICE, jag älskar skvaller! Fast vem gör inte det? Mwehe.. Girls will be girls.

Jag har sånt shoppingsug samtidigt som jag vill gå ut och röja aset av mig. Men nej nej nej.. Ska inte! Jag vill ha allt nytt, allt från strumpor till jackor + allt där till. Jag måste rensa mina kläder så jag får plats med mer, och ändå står det kvar en säck och två kartonger i förrådet. En byrå, 6 korghyllor, två hyllor vid taket i klädkammaren plus hela stången full med galjar med kläder på. Det sjukaste är att jag inte ens använder hälften, men ändå slänger jag inget? Man tänker ju alltid "ja men då kanske jag kan ha det här" fast det aldrig blir av. Och på massvis som ligger i byrån sitter prislappen kvar på. Varför köper jag när jag inte använder? Så onödigt! Bleeh... Och påtal om kläder måste jag till mormor och hämta mina jackor, som jag också har sisådär 10-15 stycken av. Men i fucking love it!

Nej nu ska jag kika på tv en stund till och försöka få med Robin in i sängen och titta på film med mig.
Jag älskar dig min fina skatt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0