EH!! Sjukt IRRITERAD!

Är tvungen att uppdatera en gång till idag. För en sak som nyss slog mig och gjorde mig äckligt jävla irriterad. För jag har aldrig tänkt på det som jag gör nu, och den kom bara kabam som från en klar himmel. Hur kommer det sig att två familjer från två helt olika släkten kan vara lika full av skit? Den ena familjen snackar om den andra också tvärtom. Trots att de låtsas som ingenting då de ses och är allmänt smörig. Hur fungerar man som person då? Jag personligen, om jag inte gillar någon. Visar jag det! Jag låtsas inte som ingenting och näst intill förnedrar mig själv och smörar för de personer jag just suttit och snackat skit om? Aldrig i livet. Jag undrar verkligen hur dessa personer är funtade. Eftersom man inte får hänga ut någon eller göra personliga påhopp så nämner jag inga namn. Men jag tror de som känner sig berörd vet vilka de är, och vet exakt vad jag pratar om. Hur i helvete kan man vara så full i skit? Eller kom de skitsnacket bara för att jag tycker så? För att skapa någon slags jämnlikhet/likasinnat mellan mig och denna familj just då? Nej jag säger då det, att genomskåda vissa är inte så svårt som man tror, och det borde jag ha gjort för länge sen med just dessa. Men just idag slog det mig, och jag finner inget mer att säga än: Jag hoppas du,ni och era familjer flyttar ut på en ö och tvångs steriliceras och aldrig kommer därifrån!

Kräk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0