En alldeles egen sort.

Ja, så känenr jag mig idag, som en alldeles egen sort. Var ut igår, och jag var så jävla nöjd imorse att jag drack bakis tabletterna i natt innan jag la mig. Är inte ett dugg bakis känns det som, bara hungrig och slö. Jag som brukar bli tvärdålig, det här gillas! Jag och hjärtat var ner vid ca 11 imorse och hämtade Kelly på dagis, lyckliga tjejen.. Sen gick vi på ica och köpte panpizza, chocklad och energi dryck. Sen har vi bara myst framför andra avenyn och badat. Robin tyckte det var så tråkigt att det inte fanns mer än 3 säsonger av andra avenyn så nu har vi börjat om på 1a säsongen igen. Galet bra ju! Ska försöka mig på att få hem 4 säsongen av tre kronor också, men det går fan inge bra. Allting är så jävla dåligt kvalité! blöh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0