En händig kvinna reder sig själv.

Ja som rubriken lyder, en händig kvinna reder sig själv. Är det inte så? har tagit mig friheten när inte Robin är hemma och möblerat om, vet dock inte om jag vill ha kvar det såhär eller som det var förut. Men det återstår att se, suger på det tills i morgon och får se om jag switchar tillbaka :-) Jag tycker det är roligt att möblera om, där kan man snacka om att man har alldeles för mycket fritid om man tycker möblera om är roligt. Åhhh vad jag vill ha en ny soffa! Helst en biege, men Robin vill ha en svart. Och jag kan tänka mig att det inte alls blir roligt med en biege soffa när det finns både barn och hund i hushållet. Men dom är sjukt fina!

Imorgon har jag prov, och jag hoppas på godkänt. Men läraren sa till mig att jag har goda chanser att få vg, det är fan nice! Och snart är det sommarlov, känns rätt löjligt att ha sommarlov vid 21:års ålder. Men det har jag! Ser fram emot sommaren, värme, vänner, sol sol sol, förhoppningsvis mer tatueringar och robin och kanske en tripp till ullared. Vem vet? någonting skoj vill jag iallafall göra. Nästa månad fyller mosters prinsessa hela 4 år, tänk vad tiden går snabbt! Sjukt snabbt, tyckte nyss hon var en liten bejsibos men nu blir hon en stor tjej. Min lilla skatt!

Här är soffan jag vill ha;



Bild lånad från google.se





Btw, vem är Mona som kommenterat min blogg?


Kommentarer
Postat av: Mli

Är de inte mona russard (stavas) som är typ över 40 och tillsammans med 18-20 åringar?

2011-05-27 @ 02:36:12
URL: http://pumah.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0