Fotvärk deluxe!

Oj oj oj, jag har sjukt ont i mina fötter. Men jag vet inte varför? Kan vara för att jag gått och gått och gått idag.. Jag åkte iväg med Natalie och Farmor och handlade och sedan till Farfars grav för att sätta dit nya blommor. Fint vart det! :-) Lilla farfar... Kelly var hemma ensam idag igen i ca 3 timmar, dutti cheey! Ingenting hade hon gjort, varken kissat eller bitit sönder någonting. Weey! Tog med henne ut och gick en lång promenad, runt hela bergsgatan och tillbaka. Så nu är både hon och jag lite slö, ska vila ut en liten stund och sedan ta mig ett ryck med dammsugarn. Det är så jävla oooonice när man inte ser att hon har en pinne med sig och tuggar sönder hela i sängen! Döless, sen orkar jag inte gå och stänga badrums fönstret heller, badrumsdörren öppnas-stängs-öppnas-stängs för att fönstret också är öppet i köket :-P känner mig oförskämt lat just nu.. Men jag är trött!

Efter dammsugandet ska jag gå ner på ica och köpa mat, samt något gott till ikväll. Det verkar som om Enough filmen snart är klar. Den som jag nämnt i tidigare inlägg med Jennifer Lopez, den är så sjukt bra så jag skulle kunna se den om och om igen. Även fast man tar en skvätt illa vid sig om filmens handling, lider verkligen med de kvinnor och barn som blir misshandlade i hemmen.

Sen kommer jag till mitt vanliga dilemma.. Vad ska jag ha för hårfärg? Jag trivs verkligen inte i den jag har nu. Även fast den inte är ful, men det är inte min smak. Jag trivs i ljust, även om jag ser liten ut så är det JAG! well well, vi får se. men heeelp please!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har sett kort på dej i både ljust och mörkt hår och tycker du passar,är fin i båda färgerna! / Mona.

2011-05-20 @ 18:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0