Hemmafru

Känner mig som en riktig hemma fru när jag inte gör något annat på dagarna än att städa och diska.
Fast vad annars ska jag göra? Är upptagen med skolan 2 timmar i veckan, så det känns som om jag borde göra allt det där på min lediga tid. Skönt att man är fler än 1 iallafall som städar här hemma, Robin skurade och det igår så jag slapp det. Men det måste dock göras om idag *morr* Av någon konstig anledning har Kelly varit dålig i 2 dagar och är uppe på nätterna, och gissa om det är stökigt när man kliver upp.. suck... Jag vill gå ut i skogen med Kelly, men jag törs fan inte. Skulle jag se en orm så skulle jag antigen springa så långt jag orkade, jag och tippar på att det skulle bli ganska långt för pga rädlsan skulle det gå utav bara farten, eller så skulle jag skrika tills jag dog. Fyfan vad rädd jag är för ormar och spindlar! Jag såg nyss i tidningen att de hade kommit ut på Norra, huggorms jävlarna. Klarar inte ens av att titta på bilder, ryser i hela kroppen. Vilka jävla djur!! FYFAN skulle nästan hellre äga en krockodil. Begriper inte dessa folk som kan ha sånna "djur" som husdjur, euww.. På sin höjd en strumpebands snok (?) eller vad dom heter, men dom är fan också äcklig..

Ska väl iallafall försöka få någon slags ordning här hemma och få med mig, mig och min röv ut och lilla huliganen (Kelly), känns som att hon skulle behöva vilda av sig lite grann så vild som hon har varit i två dagar och attackerat mig och härjat. Galet vilken energi man tröttnar till och med tillslut att säga ifrån, eller iallafall jag.  Nej nu, raska tag raska tag..

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0