Mors dag!

Congratz alla mamas idag! På självaste mors-dag.. Ska med Natalie och Nellie till mamma om ett tag så fort hon kommer och hämtar mig. Först förbi blomster affären och köpa en ros till min älskade mamma, och en till syster.
Världens bästa mammor är dom! ♥ Från mammor till hår, jag är så sjukt less på mitt hår. För att det är så mycket! Hur i helvete kan man ha så mycket hår?? De som inte har tjock vill ha tjockt, men jag som har sjukt tjockt vill ha mindre hår. och tunnar man ut det ser man ut som tina turner, och det känns inte som ett alternativ.  VARFÖR fick jag så mycket hår? Jag kan inte ens ha löshår för då blir håret så tungt att jag får ont i nacken, och det är ingen skit heller. Det är sant, när jag duschar med löshår så orkar jag inte ens hålla huvudet upp. Blääääh för mycket håååååååååår!!!

För er som inte tror mig kan ju kolla på denna sovfläta deluxe, jävla hår!
ignorera hårfärgen så bäst som möjligt, för den är skitful!






Passar på att länka till min vän Amanda.
Som är ofrivilligt barnlös och som kämpar varje dag för att få det hon önskar mest; en bebis. Jag beundrar dig för hur stark du är, och jag vet att du kommer komma dit du vill. Även om det tar tid. Du är duktig som orkar stå ut! Och en dag kommer du bli, Världens bästa mamma!
amandabergklint.bloggplatsen.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0