Röra på dököttet!

Idag gick jag och mitt hjärta ner till stan och lämnade papper och natalie kom och hämtade oss på kyrkogården. Sen åkte vi vidare till pappa för att lämna bilder på tatueringar och satt där ett bra tag och surrade med ingela och lotta. Och innan hemgång vart det en sallad på pizzerian. Och snart ska vi upp till sidsjön med Kelly och röra på fläsket (mitt iallafall, för Robin har inget) Mweheheh........

Kelly har förövrigt blivit en stor tjej och är inne i sitt första löp, go tjejen börjar bli stor. Ett eller två löp till då hon är över året så blir det förmodligen parning. Kommer bli galet skoj! :-) om man får iväg dom relativt snabbt, då dom är leverans klara annars blir det inte alls skojJag har sånt shopping sug, öl sug och godis sug. Det SUGER! haha fan vad jag var rolig nu..

nej jag slutar med det här, skriver ändå inget intressant. hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0