Skepp ohoj!

Sitter och tittar på unga mödrar med Kelly, detta har varit en seeg dag. Robin försov sig i morse och jag kutade iväg med Isa på dagis medans han rappade sig ner på jobbet. Att stressa på morgonen måste vara det absolut värsta som finns! Förutom när det är stökigt. Det är det värsta som finns. Iallafall, efter jag lämnade Isa på dagis gick jag på Ica och köpte cigaretter och en panpizza till frukost, vilket lyx ;-) Tittade på Cheaters medans jag målade på ett nytt ansikte, aen våra bästa år. Och nu sitter jag här och har så förbannat tråkigt, vad ska man göra en dag som denna? Att vara ute lockar inte så speciellt med tanke på vädret, men man måste ju när man har hund. Och man blir galet rastlös av att bara sitta hemma, man tappar begreppet om verkligheten på något sätt. blöh!

Så vad ska man göra?! Vet en sak, men den känns inte heller så lockande.. Dammsuga ftw!

skit också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0