skiter i..

Skiter i att presentera mig själv och gör den där listan nu. Gör det någon annan gång då jag känner att jag har lust och ork, min värld är liksom lite upp och ned och lite på sidan just nu. Så jag känner inte alls för det.. Har suttit vid datorn i någon timme med Kelly snarkandes brevid mig, har funderat och funderat. Tittat på massa bilder, och jag kommer fan inte fram till någonting. Inget mer än att jag saknar Chila, när jag tittar på kort så känns det som om jag aldrig har haft henne. För jag minns knappt hur hon var, det enda jag minns är jag älskade henne gränslöst. Och jag skulle kunna ge en tå för att få tillbaka henne, bara för en enda dag. En enda fucking dag! ♥ min fina fina tjej. Oavsett hur upp och ner min värld var så gjorde hon åtminstånde så jag stog stadigt även fast allt var upp och ner. Hon var det/den enda jag hade under en jävligt svår period i mitt liv. Hon gjorde allting lättare trots att det fortfarande var jobbigt, och hjärtat tappade ett slag då du försvann.. Snart 6 månader sen, och tiden bara går.


Just nu önskar jag mer än att Chila kom tillbaka. Att allting kommer lösa sig, jag kan inte ens tänka klart. Det känns som att det står still, allting bara står still. Försvinner, iväg, bort, långt bort, tappar greppet om allt. Och jag får panik, jag vill inte förlora någonting av det jag har nu. Ingenting.. Inte så mycket som en sko. Att tankar och känslor kan göra allt så himla rörigt, så hima blää ibland. Jag hatar att vara känslig, samtidigt som jag älskar det. Det är fint att kunna gråta, så länge man inte blivit sårat. Det kan vara fint att vara ledsen, så länge man vet att det går över. Det är fint att ha ett hjärta, helt utan rynkor, som slår, som älskar, som kan gråta, som kan skratta, som kan göra allting. Och bli hel.. Jag önskar bara att det kändes så fint, när man sitter här och gråter och inte har en aning om vad som händer. Det enda man hinner uppfatta är när ens egen värld rasar samman sakta men säkert, och du kan ingenting göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0