Talang

Här sitter jag, och väntar på att tvätten ska bli klar. Gruvar mig för vad som komma skall i morgon, usch.. Tur att jag har mitt ♥:a som är så snäll! Och min älskade familj såklart.. Ni är bäst! ♥

För att skriva lite allmänt som jag aldrig gör här nu för tiden då jag inte har lust eller ork. Så var Jag, Robin, Isa, Nellie och Natalie ut på birsta en sväng förut. Tittade efter en morsdag present och present till mamma då hon fyller år. Sedan åkte hem för att beställa pizza och tvätta klart det sista, Robin har varit så snäll och städat hela lägenheten i dag trots att det inte syns nu.. Men jag slapp iallafall! Men på söndag sker det igen, en stor städning. Kelly är en expert på att stöka ner! Och jag en expert på att störa mig, det värsta som finns är att ha stökigt!!

Från det ena till det andra, så har jag köpt klart presenterna till Nellie tills hon fyller år. Eller förutom en som Robin ska köpa.. Köpt ett smink och frisyr huvud, skolset eller vad man säger? Med pettsson och findus eftersom hon älskar dom och en Airbrush penna med olika färger. Mosters stjärna blir hela 4 år, och som pricken över iet så kommer hennes pappa hem ett tag under hennes födelsedag! Åh jag längtar tills jag få se det ögonblicket.


Svar på kommentar till Mli;
Haha jag vet inte om det är hon. Men jag antar det eftersom hon inte säger vem hon är..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som kommenterade att du var fin på dina kort / Moonasblogg.blogspot.com

2011-05-28 @ 03:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0